Elgondolkodtam!
Megyünk a “nem fejlett világ felé” ! (ez nem a balkán annál rosszabb, mert ott kiütötték a magyar csoda focibajnok csapatot mint a f*st!)
Szóval van a – http://www.dunaag.hu – jónevű vízszolgáltató cég Tengelicen. Miután honlapjuk szinte semmit sem ér felkerestem az irodájukat Szexárd frekventált helyén. Két csinos 20 év körüli hölgy fogadott. Majd előadtam a kérésemet. Mondták, hogy sajnos a honlapukon ez nem működik – személyesen kell megoldanom az én OTP bankomnál. Ok. Mondám én….Megoldom ezt én otthonról, hisz kiemelt ügyfélként teljes internetes banki műveleteket végezhetek a fotelomból, otthonról. Igen ám de kaptam tőlük olyan nemlétező cég azonosítót, (un. “giro számot”) – amit aztán semmi sem fogad el. Köszönöm, hogy semmit sem tettek értem, mint fogyasztóért. Nem tudtak egy banki megbízást lekezelni, egy kommersz dolgot elintézni, de egy dolgot jól tettek! Továbbküldtek egy másik céghez…Országunk el fog rohadni! Kellemes passziánszozást a kellemes irodában!

