Hölgyeim és Uraim!

Kedves Olvasom, Látogatóm! – a fél világot bejártam életemben. Sokat tanultam külföldön – láttam sok szép és rossz dolgot is…-DE!

– azért engedtessék meg, hogy más tanulatlan, neveletlen gyermeke után ne takarítsam a falút – mert ma “AKCIÓ NAP VAN”!…(sepregetem a házam előtt a csokis papírokat meg a felnőttek csikkjeit eleget, szinte naponta) – szóval egy kulturálatlan, műveletlen népség ellen küzdjön az akinek ez a szakmája, hívatása…..(oktató, nevelő, közművelődési intézmények!) – s ezért is kapja a fizetését!

P1160565

Nem kívánok részt venni ebben az “akcióban” – én nem szemetelek a településen, rendben tartom a házam előtti közterületet is. No nem azért mert “leesne a jegy(pecsét)gyűrű” – az ujjamról, csak ha birkák majd úgy érzik, hogy majd a barom eltakarítja azt amit ide szórt – TÉVEDTEK!

NEM! Nem vagyok szemet gyűjtője egy sem Gyimesi utcai, sem tengelici, sem ide járó áruszállítók, idegenek, bedőtanyai embernek sem! Sem a kocsmák előtti területeknek sem (van ahol zárt helyen van, ott rend van!)

A polgárőrtársaimnak átadtam a meghívást, de nekem elveim vannak!

Ausztriában, Svájcban, Hollandiában…etc. VIGYÁZNAK A RENDRE! Ott nem kell ilyen nap. Tanulja meg ez a művelt nép megbecsülni a környezetét!

Kellemes szombatot! Szép, tiszta hétvégét!

 

Reklámok