Külön tisztelet azoknak a Szülőknek – akinek gyermeke nem így kezdi el a napot…! KÜLÖN KALAP LE AZOKNAK A PEDAGÓGUSOKNAK – akik ez ellen felvilágosítással, neveléssel, oktatással küzdenek!

Hölgyeim és Uraim!

Képviselőként (2002-2010) sokat küzdöttünk azért, hogy legyen az iskolás gyerekeknek – ISKOLATEJ. Ma reggel is a polgárőrség tagjaként szokás szerint a helyi Coop ABC-t is útba ejtettem. Megdöbbentem azon, hogy milyen egészséges nemzedék fog felnőni:

– busz ajtó kicsapódik, gyerek az abc-be, csipsz egy zacsi, egy cóla (cukros)Ja még egy a BI vagyis a Bi58 energiaital, az kell ennek a *utuska gyereknek, hogy pörögjön az órán…Az kell neked, te kis *utuska! …erre van lóvé a szülőnek, tejre nincs….!

– igaz, hogy iskolában nem lehet árulni ilyet, de 10 méterre igen….(semmiképp nem akarom, hogy ez ne legyen kapható, de a felvilágosítás “öröme” a szülőké, a másik az iskoláé….

– remélem mély “felháborodást” fog kiváltani a törvény amit a jelenlegi kormány hozott!

– egyetlen egy tudatlan buta, saját egészségét rontó ember miatt sem vagyok hajlandó támogatni az “egyenlőséget” az egészségügyben! Idióta emberek – akik önpusztitják magukat azok miatt jut nekem esetleg sokkal kevesebb.

Teljesen abnormális az egészségügyi elosztás rendszere! (pontosabban a régi rákosi – kádári system)

Aki iszik, dohányzik, narkózik fizessen többszörös TB hozzájárulást! Oktatás, a gyereknevelés terén iszonyú teendők vannak még! Nem vagyok hajlandó az elmúlt 40 év munkája után egy “segílyes” tudatlan barom  miatt a kórházban velük egy szobában lenni (bár ne kerüljön rá sor) – Igenis kiemelt szolgáltatás üzleti alapon legyen! Nincs egyenlőség! – az 6. Lenin agyában volt fellelhető – ezért lett Budán a Kútvölgyi kórház, mert a kommunisták sem voltak egyformák – nem VEGYÜLTEK a saját lumpenjeivel!!!!! Azoknak közkórház- nekünk a kútvölgyi…barom nép – ez kell neked még? Jó lenne án a VV-n túllépni!

Nálam sosem volt kommunizmus, de jó lenne – ha az agyhalottakat is elérné ez a gondolkodás! (ez meg viszont VALÓVILÁG)

Na ÉN BEFEJEZNÉM “EZTETETET a “”SEGÍJEZÉST”- elvtársak…!”

Értelmes gondolkodást – kellemes hetet!

