Azért nem hivatalos, mert személy szerint nekem válaszolt….kettő kérdésre, amit kaptam, KEMÉNYEN a környezetemből, lakósoktól, főleg a központ környékén élőktől! -  (bár nem vagyok képviselő –sokan még ezt sem tudják, de megkérdeztem a Polgármester urat!)

– Elsőként a szombat éjszakai zenés “éjszakára” – erre volt engedély, – idézem: “Ugyan engedélyt kértek és kaptak is ,de nem gondolkodtak az biztos , hogy rajtuk kívül más is él itt.” -  ez válasz arra, amiért több idősebb ember, környékbeli lakónak, de még sok másnak is lett egy álmatlan éjszakája.  Nem így kellett volna….(én véleményem) – ez sajnos nem korrekten sült el, zárt térben lehetett volna ekkora hangerő, mert ilyen még a falunapon sincs!

– Másodként: a hétközbeni, főleg a hétvégi trillázó, zenélő, takarmányárús és egyéb vándorárusnak: “  részben Önkormányzati hatáskör,az Országos rendeletet nem tudjuk de ,a saját zajrendeletet augusztusban módosítani akarjuk ami részben véget vet ennek a zsibvásárnak, és reményeim szerint szeptemberi munkába állásával az új körzeti megbízott kiemelt feladatai között szerepel az új rendelet betartatása.( mert minden annyit ér amennyit végrehajtanak belőle)”

Köszönöm Polgármester úr!

