Nos  akkor lépkedjünk lépésről – lépésre!

Idézem igazgató urat:

“Szeretném azonban kétségeimet kifejezni afelől, hogy a szennyezés a mi
autóbuszunkból származik. Három autóbuszunk parkol azon a helyen, egy 3 évesCredo, egy 5 éves Mercedes és egy 10 éves Ikarus Detroit Diesel motorral.
Mindhárom fiatal autóbusznak számít, melyekre nem jellemző az olaj
szivárgása. Minden járművünk hetente egyszer dokumentáltan aknás vizsgálaton
esik át. A fényképek alapján itt több liter olaj került az aszfaltra, ami
kirívó mértékű olajfolyásra utal. “

Kettő busz, de a korait nem ismerem.

“Egyik autóbusznál sem
jeleztek műszaki meghibásodást, illetve nyilvántartásunk szerint nem történt
ilyen mértékű olaj utántöltés a motorokba”

Ok! Mennyi fagyálló pótlás és mennyi hidraulika folyadék pótlás történik, pl .a Mercibe, vagy az IK-ba? (ugye a fagyálló fogyást csapi vízzel is lehet pótolni? – mondjuk öntözőkannából….)

Idézem tovább:

“ Úgy néz ki, mintha valaki
itt szerelési, javítási tevékenységet végzett volna egy járművön, de nem
gondoskodott az olaj felfogásáról, illetve ártalmatlanításáról.”

most viszont nem úgy néz ki………akkor sem nézett ki úgy…!

s az utólsó idézet:

“Mindenesetre az autóbuszok felülvizsgálatra kerülnek, és ezt követően
tájékoztatni fogom Önt.”

(megjegyzem: repülőgépes koromból, 10-20 köbcenti hidraulika olajjal is el kellett számolnunk…PAPIRON IS!)

A környezetszennyezés “közügy” –DE KÖZÖS ÉRDEK- a megszüntetése! – Részemről az esetleges szennyezést lezárnak tekintem. Jogilag a Tengelic Nagyközség Jegyzője élhet feljelentéssel, magam részéről csak felhívtam a figyelmet arra, hogy nem minden “ZÖLD AMI ANNAK LÁTSZIK”

Köszönöm szépen és várom a szíves válaszát!

További szép hetet! Jó munkát! Gépkocsivezetőknek “eseménymentes munkát”

Reklámok