Hölgyeim és Uraim!

Felavattatott….

Nagy tömeg, hatalmas részvétel mellett felavatásra került másodszor (1929) óta a felújított Közösségi Ház. Kedves műsorral, Polgármester Úr előadásával. Csak néhány díszvendég:  Tóth Ferenc főispán úr,országgyűlési képviselőnk, a PA Zrt. legfelső vezetése, (Hamvas István úr, Süli János úr, Mittler István úr), a kivitelező cég vezetése…VIP meghívottak.

Mindenki nézegesse a képeket szeretettel, mert történelmi esemény résztvevői voltak. A képek 16:9-re HD felbontásra vannak optimalizálva, hogy modern HD TV-en. optimálisan élvezhető legyen!

egy idézet: “Katalin Galambos Köszi Laci,hogy lehetővé tetted számomra ,hogy ha másképp nem is de lélekben ott lehettem!Büszke vagyok azokra akik ezt véghez vitték!Gratulálok!Üdv :Kata 

25 perce ·  Köszi Kata én örülök, hogy örömet szerezhettem! Szia…és üdv. párodnak! Nekem ebben csak a fotókkal van érdemem…..
Új hír! Hölgyeim, Uraim! A ma reggeli legfrissebb statisztikák és hozzászólások alapján, tegnap Tengelicen nem csak történelmi esemény volt, hanem egy megható, csodálatos polgármesteri beszéd is az avatáson! (még ellenfelei is pislognak…ma reggel!) Köszönjük Gáncs István úr, csak így tovább! – ez örökre megmarad bennünk. Fejből, őszintén, szívből…megértem könnyeket SOKAKTÓL, s magamtól is! …..
