Ezen internetes úton is közlöm hivatalosan, hogy 2010-ben. Valamennyi közszolgálati támogatásomat, szponzori adományaimat, támogatásaimat – képviselői tiszteletdíjam megszűnésével berekesztettem, letiltottam a banki átutalásban.

Eltelt nyolc esztendő, addig 90%-ban eljótékonykodtam az un.: „ingyenpénzt” – ami ellen tiltakozom is! – de a jövőben nem áll módomban folyósítani.

Ha bármerre nézek a településen abban benne van az „ ingyenpénzem” – akár az emléktáblában, akár a kis cigánygyerek iskolás kirándulásában (amit az osztályfőnöke köszönt meg nem a szülő) , aztán az amit kár is említeni, mert nem én használtam el, hanem a település valamely pontja, kedvezményezettje. Hát a játszótér, a templomok, a kerékpártúra, a TELEPÜLÉS MAGA.

Most nehéz helyzetben vagyok!

Magam részéről mindenből kivonultam a településen. Már nem látom az önzetlenségnek semmi értelmét. Ha másnak nem is csak egy köszi te barom boda – alapon talán jól esett volna!

NEM KIVÁNTAM VOLNA RÉSZT VENNI A KULTURHÁZ AVATÓJÁN!

– hogy részt veszek-e? nehéz ez!

– Aki meg kért az barátom és PRIVÁT fotózásra kért meg.

– Ha el is megyek a VIP meghívóm mellett, nem kívánok semmiben sem részt venni – csak fotózom – sőt csak egy egyszerű állandó lakósként veszek részt – a leghátsóbb sorokban!

– Megköszönöm Gáncs István polgármester úrnak, hogy mínusz 140 millióból tudott plusz 40 milliót is varázsolni a településnek és ezt elérte! (2005-2010)

– ELNÖK ÚR! – EZ FÉRFI MUNKA VOLT!

Más idők jönnek!

Komoly elgondolkodások a családomnál, én vagyok a legkönnyebb helyzetben, mert irány Balatonfüred és a hajózás, de van egy nejem két éve munka nélkül, neki itt sem jelene, sem jövője sincs….4-5 évvel a nyugdíj előtt.

Nejem nagy valószínűséggel pesten fog dolgozni, (hazai pálya) –én sokat a Balatonon, minél kevesebbet itthon, de már csak a hobbiknak kívánok élni és az unokáimnak.

Tengelicet megérinti az autópálya, ami minden agitációs propagandával ellentétben munkát nem hozott, de az adófizetők pénzéből elvenni igen…..nem is keveset.

Hát mindenkinek szép 2011-t!

Minden jót!

Boda László

Reklámok