Forrás:
http://www.magyarhirlap.hu/hirek.html?r_id=5&hir_id=186876

No comment! – de nem csalódtam! – de azért nem lesz KÖTELEZŐ ugye?
GUSZTOS KUTYÁS LÁNYKÉRÉSE
Kutyája segítségével kérte meg kedvese kezét az SZDSZ-es politikus. A
romantikus lánykérés részleteiről Kovács Patrícia mesélt egy
kereskedelmi televízióban.


"Egyszer csak a kutya is eltűnt és a
Péter is. És mire visszajött, a kutya borzasztóan csilingelt. És
mondtam neki, hogy ’Mi van veled te?’ És ott volt átkötve egy szalagon
két karikagyűrű. És hát ettől csilingelt a Károly. És aztán jött a
Péter is egy nagy üveg vörös pezsgővel a kezében, mert nekem az a
kedvencem, és megkérdezte, hogy leszek-e a felesége. És mondtam, hogy
igen" – mesélte Kovács Patricia, aki azt is elárulta, a romantikus
pillanatok mellett könnyekben sem szűkölködött az este.


"Sírtam.
Egész este sírtam utána. Nem volt még velem ilyen. És azt is gondoltam,
hogy velem nem is fog történni ilyen" – mondta Patrícia, aki
hozzátette, könnyei természetesen örömkönnyek voltak, nagyon boldog,
hogy Péterrel összeházasodnak.

Kedves ifjú pár!
Juci és Matyi nevű tacskó kutyám meghatódva hallgatta a hírt mikor ismertettem velük!
Mindkettő kutyusom először meghatódott, de rögtön kikérték maguknak a "fajgyalázást"!
Most ott tartok, hogy a két "szabadon nevelt" kutyusom is hány a fajgyalázástól….!
Kérdem?  a kutyáim fasiszták?

Reklámok