Kedves TENGELICIEK!
Most drámaian nehéz helyzetben vagyok. Kedden gyerekkori igaz barátomat temetik az ország túlsó végén, szülőföldemen, itt van egy költségvetési tárgyalás….
Van egy szeretett gyermekkori barátom aki mindenkor a "CSAPATBA" tartozott! Milyen csapatba a "NAGYCSAPATBA"
Bemutatom: Dr. UNGER KÁROLY csapatorvos a kosárlabda csapatnál , körzeti orvos, gyerekkorom példamutató embere, magyar szívű EGYSZERŰ DOKTOR- "baráti körben , nekünk gyerekkori barátoknak csak a "PANDUR."
A személyi gondom ott van, hogy nem óhajtok cserben hagyni egy választómat sem a költtségvetés vitájában, de nekem a Karcsi a gyerekkorom legszebb emlékei közé tartozik. Tündéri szülei, testvérei, nekem egy Életre meghatározó lett! Nagyon szerettem az Unger családot gyermekkoromban. Utoljára kb. kettő hónapja öleltük meg egymást a rába-parti nyaralójában….
Ott nőttem fel, ott dobtam először "kosárlabda palánkba" – ott volt egy igazi gyerekkor mindenkinek!
Karcsi bácsi, (édesapja) annó, bankigazgató volt, Katica néni az én második nevelőanyám rengeteg sok bölcs tanáccsal látott el. Házas néni a kedvencem volt, Margit néni maga volt a bölcsesség…
Három testvér volt, Karcsi, Gyuri, Kati (Cimu) …Karcsi a mi Urunkhoz távozott…
Pandurkám!, az ÚR áldjon meg égi utadon! Lokálpatrióta Körmendiként, Orvosként, MAGYAR HAZAFIKÉNT, az úr ad Néked sok nemes feladatot!

